2013. május 12., vasárnap

Díjam *-*

Kedves Olvasók!

Most nem egy újabb fejezettel, hanem díjjal (!!!) érkeztem. Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy egyszer én is büszkélkedhetek egy ilyen megtisztelő címmel! A díjat nagyon szépen köszönöm M. Mircsi-nek, aki egy nagyon hűséges és lelkes olvasóm!



Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
11 kérdést kell feltenni a jelöltnek!
11 embert kell jelölni és linkelni (visszaadni/jelölni nem lehet)!

11 dolog rólam:
1. Imádom azokat a filmeket, amiken lehet sírni.
2. Szabadidőmben imádok zenét hallgatni. <3
3. Csak a haverok miatt szeretem a sulit...
4. Az osztálynévsorban én vagyok az első (mint az előző sulimban is). :/
5. Igazság szerint nagyon szeretem a One Direction-t.
6. Sosem írnék fanfiction blogot.
7. Ki nem állhatom a rajz és a töri órát.
8. Szinte mindig valami baromságot álmodok... XD
9. A történetek írása mellett verseket is szoktam alkotni.
10. Vallásos vagyok.
11. Nagy rajongója vagyok A Szent Johanna Giminek. <3

Kérdések:
1. Mi a kedvenc színed?
V.: Jobb napokon rózsaszín, rosszabbokon fekete...
2. Mi a kedvenc filmed?
V.: Rocksuli, Az utolsó dal, Twilight.
3. Miért kezdtél el írni?
V.: Mert ez a szenvedélyem.
4. Mi adta az ihletet a történetedhez?
V.: Konkrétan A Szent Johanna Gimi című könyv.
5. Ki hasonlít hozzád a legjobban a történetedből?
V.: Catherine leginkább.
6. Ha bárhova elmehetnél, hova mennél?
V.: Hmm... New York.
7. Kedvenc blogod?
V.: Emlékek nyomában, Soar your fantasy.
8. Melyik blogokat olvasod?
V.: Az előbb felsoroltakat.
9. Hanyadik díjad ez?
V.: Hát, még csak az első.
10. Mi a véleményed a fiú-lány barátságról? Szerinted létezik?
V.: Természetesen létezik. Ritka, de szerintem megoldható.
11. Voltál már viszonzatlanul szerelmes?
V.: Ó, persze... :(
 
Kérdéseim:
1. Van alvós állatod?
2. Van legjobb barátnőd?
3. Vezetsz naplót?
4. Várod már a nyarat?
5. Mi a kedvenc könyved?
6. Mi szeretnél lenni felnőtt korodban?
7. Szereted a rajzfilmeket?
8. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd?
9. Mióta írod a blogod?
10. Milyen nyelve(ke)t tanulsz?
11. Melyik a kedvenc lányneved?
 
Akiknek küldöm:
 
További szép napot mindenkinek és köszönöm a díjat még egyszer!^^

2 megjegyzés: