2013. május 15., szerda

3. díjam

Kedves Olvasók!

Nos, szeretnék köszönetet mondani egy drága olvasómnak, Nadia Elson-nak, hogy ismét megajándékozott egy díjjal! Emlékszem, múlt héten még nagy kétségekkel a fejemben pötyögtem a gépembe a történetem, ugyanis csak egy olvasóm volt, s azt gondoltam, ezt annak köszönhetem, hogy nem tudok írni... Persze ma már felindultam és újult erővel blogolok, mert most már egyre több jó visszajelzést kapok! Szóval még egyszer nagyon, de nagyon hálásan köszönöm a díjat!!!!!



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. El sem hiszem, hogy ez már a 3. díjam.
2. Szeretem a benzinszagot... :)
3. Allergiás vagyok a pollenekre.
4. Még sosem láttam 18+-os filmet.
5. Szeretnék egy lovat.
6. Szeretem a magazinokat.
7. Nem szoktam tévét nézni.
8. Gépezni viszont órákig tudok.
9. Imádom a farmer cuccokat.
10. Számomra teljesen fölösleges napszemüveget hordani.
11. Van Facebookom, de nem tudnám negyed óránál többet használni egy nap.

Válaszaim:
1. Szeretsz énekelni? Ha igen miért ha nem akkor miért nem?
V.: Nem annyira, egyrészt, mert nem jó a hangom, másrészt nem lelem örömömet benne.
2. Szerinted milyen a személyiséged?
V.: Hát... meglehetősen fura.
3. Sok barátod/barátnőd van?
V.: Viszonylag.
4. Gondolkoztál, hogy kezdesz egy új blogot?
V.: Igen, de rájöttem, hogy az úgy elég nehéz lenne. Egyszerre elég egy blogra koncentrálni.
5. Általában mennyit agyalsz a történeted folytatásán?
V.: Nem sokat. Amikor írok, csak úgy jön az ihlet.
6. Sok a rendszeres olvasód?
V.: Nem igazán, de nem panaszkodok, mert biztatás azért jön.
7. Sokat szoktál tanulni a sulira? Ha igen miért ha nem akkor miért nem? :)
V.: Egyáltalán nem viszem túlzásba a tanulást, ugyanis én azon szerencsés emberek közé tartozom, akik minimális erőbedobással is jó jegyet szereznek. Persze azért rendesen felkészülök minden dolgozatra.
8. Milyen az osztályközösségetek a suliban?
V.: Nagyon jó. Az ofőnk nagyon igyekszik minket összekovácsolni, ami sikerült is neki.
9. Van kedvenc blogod/vannak kedvenc blogjaid?
V.: Vannak.
10. Van olyan blog amit rendszeresen olvasol?
V.: Persze. :)
11. Mi a legnagyobb álmod?
V.: Az, hogy világszerte elismert írónő lehessek.

11 kérdés:
1. Szeretsz suliba járni?
2. Vannak már terveid a jövőre nézve?
3. Szeretnél repülni?
4. Milyen filmeket szeretsz?
5. Van valamilyen állatod? Ha van, milyen?
6. Melyik a kedvenc fagyid?
7. Kaptál már valamilyen rossz visszajelzést a blogoddal kapcsolatban?
8. Milyen helyeken voltál már nyaralni?
9. Milyen gyakran mész fel netre?
10. Humán vagy inkább reál beállítottságúnak érzed magad?
11. Mi a keresztneved?

Akiknek küldöm:
1. V. xx - Shadow
2. domii. † - Only one camp... or not?
3. L.T.P.~ - Alone
4. Love. - The vampire and the hunter
5. Dream - You are my new life
(Tudom, ez nem 11 ember, de csak ennyit tudtam)

A díjat köszönöm még egyszer nagyoon!!!! :)

2 megjegyzés:

  1. Bocsi a fehér háttérszínért, de nem tudtam levenni! Ha valaki tudja, hogy kell, kérlek szóljon, mert ez így nem túl szép!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen a díjat!
    Amúgy fehér háttérszínt úgy tudod eltűntetni, hogy kimásolod az egész bejegyzést egy jegyzetbe. Innen azt a szöveget ami fehér háttérrel van kitörlöd, majd miután kimásoltad a fehéret a jegyzetbe, utána egy más szöveget bemásolsz, és utána ha bemásoltál egy másik szöveget, bemásolod a JEGYZETBŐL amit oda kimásoltál, és ide beilleszted Bocsi, ha nem túl érthető, de csak így tudom elmondani.
    xx L.T.P.~

    VálaszTörlés