2013. április 20., szombat

Írói hirdetnivaló 2.

Kedves Olvasók!

Kikerült a hőn áhított fejléc, melyet nagyon köszönünk egy nagylelkű embernek. Ő a Judal is MINE! nevű weboldal szerkesztője. Álnevén Judal. Ő csak az én külön kérésemre csinált fejlécet, ergó nem ezzel foglalatoskodik. Ezért kérek mindenkit, hogy ne nyaggassátok fejléckészítő problémákkal, mert, mint mondtam, nem ez az ő fő repertoárja. Ha valamit szeretnétek tőle, inkább rajtam keresztül üzenjetek! Ez azért fontos, mert én nem a  weboldalán ismertem meg, hanem máshol. A Catherine naplójáról pedig: mivel most egy ideig minden csak a fejléc-kérdés körül forgott, igyekszem összeszedni a gondolataimat és megírni egy új részt. A blog kinézetén is alakítottam kicsit, hála Mircsi M.-nek, aki segített és lelkesen ötletelt! Immáron nem foglalkozom tovább a külsőségekkel, hiszen az már teljesen rendben van, inkább írok! További szép napot!

Stella *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése