2013. június 14., péntek

Írói hirdetnivaló 3.

Kedves Olvasóim!

Szomorú hírt kell, hogy közöljek veletek... :( Kritikát kértem a Critics for you blogtól, és most megnéztem. Sajnos jó nem tudtak írni a blogról, ami engem eléggé letaglózott. Nem igazán tartottam magam eddig sem jó bloggernek, de azt hittem, ez a blog most egészen jól megy. Mondanám, hogy igyekszem megfogadni a tanácsaikat, de szerintem nem érdemes. Ahhoz, hogy ebből a katyvaszból egy elfogadható blog legyen, előrről kellene az egészet kezdenem. Ugyanis a történet tiszta sablon, sok a helyesírási hibám, kinézet eleve borzalmas, a fejléc... nekem tetszik az egyszerűsége, de nem mindenkinek. Én részben tényleg egyetértek a kritikával, biztos jogos, de nagyon rosszul esett. Legalább valami aprócska jó dolgot írhattak volna, mondjuk hogy a betűtípus egész jól megállja a helyét. Mindegy, nem szaporatom a szót, rátérek a lényegre: tanácstalan vagyok a blog folytatását illetően. És tőletek várom a segítséget. Érdemes lenne folytatnom ezt az egészet vagy inkább hagyjam a francba? Most nem egy "igen"-t vagy egy "nem"-et várnék, hanem pár mondatot arról, hogy miért folytassam, vagy miért ne. Kérlek titeket, írjatok valami vélemény-szerűséget a blogomról. Jöhet hideg-meleg, a lényeg, hogy segítsetek eldönteni a blog sorsát. Természetesen ha befejezem a blogot, a bloggerkedést nem, csak mondjuk nem egy történetes bloggal rukkolnék elő a folytatásban, hanem valami egészen mással. Az talán sikeresebb lesz. Tényleg, nagyon imádlak titeket, amiért minden résznél bíztattok, hogy csak így tovább, de lehet, hogy ezzel együtt se érdemes írnom. És hiába mondja nekem valaki, hogy saját örömömre írjak, ha nem tudom, mire vinni. Jó lenne, ha minél többen írnátok nekem véleményt (jót, rosszat), hogy könnyebb legyen a döntés.
Csak még közölni szeretném, hogy én nem a Critics for you ellen lázadok, vagy ilyesmi, hanem komolyan veszem a kritikájukat, ugyanis biztos jogos. Ezért kérek mindenkit, aki legalább átfutotta ezt a bejegyzést, írjon pár szót, hogy mit gondolsz rólam, az írásaimról.

Előre köszönöm, drága olvasóim!
Stella *-*

4 megjegyzés:

  1. Szia kedves bloggerina!
    Elolvastam a bejegyzésedet és nem mondom megijesztettél. Ha nem bánod kifejtem a gondolataimat ebben a kis megjegyzésben.
    Tudod én is volt, hogy kértem kritikát a blogomra amikor úgy éreztem, hogy tanácstalan vagyok. Reméltem, hogy diszkréten írnak némi hideget és meleget és kedves tanácsokkal fognak ellátni. Azonban én is egy földbe tipró üzenetet kaptam ( ha nem haragszol nem mondom el, hogy kitől ) ami engem is teljesen lesújtott. Elkeseredésemben én is gondoltam arra, hogy bazárom a blogot és hagyok mindent a fenébe. Azonban később Ellie( egy barátnőm) , mondta nekem, hogy ha nekem örömet szerez az írás akkor nem fogom abbahagyni, és ezt ajánlom neked is. Mindannyian emberek vagyunk akik tévedhetnek és nincsen tökéletes ember. Én is azt javaslom neked ha ez a történet örömöt szerez neked ne hagyd abba! Több olvasód is van akik élvezik és hozzád hasonlóan szeretik ezt a történetet! Kérlek ne hagyd abba! Én személy szerint nagyon szeretem a blogodat és nagyon szomorú lennék ha abbahagynád! Ha úgy látod jónak akkor szerkesztehtsz a blogodban ( gondolok a kinézetre meg ilyenek ) de semmiképpen ne hagyd abba!
    Azonban ha úgy gondolod nyugodtan kezdhetsz egy új blogot mert neked írnod kell :) <3 Ha valami újban szeretnéd kipróbálni magadat akkor abban senki nem tud visszatartani. Ott is támogatni fognak az olvasóid mint itt mert az emberek felismerik ha valakinek van tehetsége az íráshoz.
    Szóval akárhogy is döntesz én és a többiek támogatni fogunk :) ( remélem nem veszed rossz néven amiért így írom :P)
    Csak ennyit szerettem volna és remélem, hogy volt türelmed elolvasni ezt a kis novellát :D
    További sok sikert és remélem, hogy átgondolod amiket írtam és kíváncsian várom, hogy te hogy döntesz. Ha akármiben segítségedre lehetek nyugodtan írj!
    Nadia xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. UI: Nem szeretnék én sem akármelyik kritikablog ellen lázadni( hiszen nekem is van :P ) és remélem nem sértettem meg vele senkit!!
      Nadia xxx

      Törlés
  2. Szia!

    Teljes mértékben egyet értek Elison Nadiával. Nem is írnám le mindazokat, amiket ő megemlített, csak kipótolnám egy-két dologgal.
    Már az, hogy elkezdted ezt a blogot mutatja, hogy szeretsz írni és úgy döntöttél, hogy ezt meg is mutatod másoknak. Gondolom ez az első blogod, ezért nem csoda, ha valaki rossz véleménnyel volt róla, mivel még nincs tapasztalatod. De ezen csak akkor tudsz változtatni, ha kitartóan folytatod, amit elkezdtél. A kritikák nem azért vannak, hogy ezzel elvegyék mások kedvét a történetírástól, vagy egy saját blog vezetésétől. Ők csak felhívják a figyelmedet azokra a hibákra, amiket te esetleg nem vettél észre. Jó, lehet vannak, akik nem kímélnek senkit és tényleg borzasztóan tud fájni, ha ócsárolják a munkádat, de hidd el, ha ők nem lennének, soha nem tudnál javulni, mert nem lenne, aki segítene benne. Szóval, ne töröld a blogot, hanem folytasd, fogadd meg a tanácsokat és igyekezz a legjobbat nyújtani. Már tudod, hogy mire kell jobban figyelned, és min kell változtatnod. Használd ki! Nem mindenkinek adatik meg, hogy megismertetik vele a hibáit. További sok sikert a blogolásban és remélem sikerült meggyőznöm téged a blogod folytatásában. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a kedves dolgokat, ti mindig felvidítotok! :) Nem tudom, fogalmam sincs, képtelen vagyok dönteni, annyi kétségem van, hogy Dunát lehetne rekeszteni belőle. Csak az a baj, hogy tényleg semmi jó nincs a blogomon, ami lelket önetene belém. De alszok rá egyet, aztán egy új bejegyzésben osztom meg a döntésem.
    Mircsi, Nadia, nálatok jobb olvasókat kívánni sem lehetne!

    VálaszTörlés